درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
صفحات
امكانات جانبي
 

شاید برای شما هم پیش آمده که در مکانی باشید و امکان مکالمه با نهاد و یا سازمان مربوطه را برای ارائه درخواست شکایت و یا بیان مشکلات و یا آگاهی از اطلاعات ضروری نداشته باشید. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت مخابرات ایران امکانی را برای تعدادی از سازمان‌های خدمات‌رسان به مردم فراهم کرده است تا برای برطرف شدن برخی مشکلات شهری به شماره‌های مشخص شده به این نهادها پیامک ارسال و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

مشترکان می‌توانند برای درخواست رسیدگی به مشکلات شهری (شهرداری) به شماره تلفن ۳۰۰۰۱۳۷ پیامک ارسال کنند.
همچنین مشترکان خواستار رهگیری نامه پستی می‌توانند ابتدا حرف R و بعد شماره روی رسید پستی را به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ ارسال کنند.

اطلاعات پرواز با ارسال پیامک فرمت filight – cod به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و همچنین نرخ ارزهای رایج با فرمت currency-name به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ قابل دریافت هستند.

اطلاع‌رسانی تخلف تاکسی در صورتی که شماره پلاک ماشین به شماره ۳۰۰۰۴۲۴۶ ارسال شود، امکان‌پذیر است.
همچنین اخذ خلافی ماشین با ارسال عدد عمودی کنار کارت ماشین به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ ممکن می‌شود و برای استعلام کارت سوخت می‌توان عدد عمودی کنار کارت ماشین را به شماره ۳۰۰۰۵۰۵۰ ارسال کرد.

مشترکان برای اطلاع از اوقات شرعی نیز می‌توانند به شماره ۲۰۰۰۹۱۶ پیامک ارسال کرده و از اوقات شرعی باخبر شوند. 

برای دریافت اطلاعات هوا، پیش‌شماره شهر مورد نظر را بدون وارد کردن صفر به شماره ۱۰۰۰۳۰۵ ارسال کرده و از اطلاعات آن باخبر شوید.

اگر می‌خواهید درباره بازی، سرگرمی و مکان‌های دیدنی اطلاعات دریافت کنید، برای اطلاع از مکان‌های دیدنی هر شهر به شماره ۱۰۰۰۳۹۴، و مسافت بین شهرها ۱۰۰۰۳۹۶، آخرین بازی‌های کامپیوتری ۱۰۰۰۴۰۰ و جدیدترین نرم‌افزارها به شماره ۱۰۰۰۴۰۱ پیامک ارسال کنید.

همچنین درصورت نیاز به اطلاع از ساعت کشورها باید نام کشور را به شماره ۱۰۰۰۳۹۲ ارسال کنید.




:: برچسب‌ها:
ن : حمید رضاکمالی زاده
ت : ۱۳٩۱/٤/٢۸
نظرات ()
 
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي